Klantenservice
Bestellen en betalen
Stap 1:Plaats het gewenste artikel in de winkelmand
– Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop ‘Klik hier en bestel’.
– Heeft u alle artikelen van uw keuze in de winkelmand gelegd, ga dan naar de winkelwagen rechts bovenaan de pagina. Hier kunt u het desgewenst aantal artikelen wijzigen.
– Bent u klaar met winkelen? Klik dan op de knop ‘bestelling afronden’.
Stap 2:Persoonlijke gegevens opgeven
– Om de bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u om enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij GRIPWOOD? Log dan eenvoudig in met uw emailadres en wachtwoord. De gegevens hoeven dan niet opnieuw ingevoerd te worden.
– Bestelt u voor het eerst, dan vragen wij u om een account aan te maken. Let op! Om bij GRIPWOOD te bestellen, moet je 21 jaar of ouder zijn.
Bezorgen en retourneren
Bestellingen van GRIPWOOD producten worden via PostNL bezorgd. Mocht het pakket beschadigd zijn, dan kunt u het pakket weigeren. Mocht u niet thuis zijn wanneer de bestelling bij u wordt aangeboden door PostNL dan wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden. Bent u dan wederom niet thuis, dan wordt er een kennisgeving bij u achterlaten bij welk postkantoor u de volgende werkdag uw bestelling kunt afhalen.
Voor het opvragen van uw PostNL bezorgstatus dient u in te loggen in Mijn Account. U kunt daar dan uw orderstatus opvragen. Indien uw bestelling reeds verzonden is, kunt u de status ook bij PostNL opvragen middels ‘Track and Trace’ in hetzelfde menu.
Klachtenafhandeling
Heeft u een klacht over een product, uw bestelling of onze dienstverlening? GRIPWOOD verneemt dit graag.
Bij online bestellingen adviseren wij u het pakket bij ontvangst te controleren. Hoe zorgvuldig GRIPWOOD ook te werk gaat, het kan voorkomen dat een bestelling niet klopt of dat een artikel beschadigd is.
Stuur zo spoedig mogelijk en ten allen tijde een mail naar onze Klantenservice of vul ons contactformulier in om de klacht door te geven. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing. U ontvangt binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Wij brengen de klacht bij de betreffende afdeling of leverancier onder de aandacht en streven ernaar uw klacht binnen 3 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden. Het komt helaas voor dat onze reactie wat langer duurt, bijvoorbeeld vanwege de complexiteit van een klacht, maar zullen uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.