BESTELLEN EN BETALEN

Stap 1 Plaats het gewenste artikel in de winkelmand

– Ga naar het artikel van je keuze en klik op de knop ‘Klik hier en bestel’.
– Heb je alle artikelen van jouw keuze in de winkelmand gelegd, dan ga je naar de winkelmand rechts bovenaan de pagina. Hier kun je desgewenst het aantal artikelen wijzigen.
– Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop ‘bestelling afronden’.

Stap 2 Persoonlijke gegevens opgeven

– Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heb je al een account bij GRIPWOOD? Log dan eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord en je hoeft je gegevens niet opnieuw in te voeren.
– Bestel je voor het eerst, dan vragen wij je om een account aan te maken. Let op! Om bij GRIPWOOD te bestellen, moet je 21 jaar of ouder zijn.

BEZORGEN EN RETOURNEREN

Bestellingen van GRIPWOOD producten worden via PostNL bezorgd. Mocht het pakket beschadigd zijn, dan kunt u het pakket weigeren. Mocht u niet thuis zijn wanneer de bestelling bij u wordt aangeboden door PostNL dan wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden. Bent u dan wederom niet thuis, dan wordt er een kennisgeving bij u achterlaten bij welk postkantoor u de volgende werkdag uw bestelling kunt afhalen.

Voor het opvragen van uw PostNL bezorgstatus dient u in te loggen in Mijn Account. U kunt daar dan uw orderstatus opvragen. Indien uw bestelling reeds verzonden is kunt u de status ook bij PostNL opvragen middels ‘Track and Trace’ in hetzelfde menu.

KLACHTENAFHANDELING

Heb je een klacht over een product, jouw bestelling of onze dienstverlening? GRIPWOOD verneemt dit graag.

Bij online bestellingen adviseren wij je het pakket bij ontvangst te controleren. Hoe zorgvuldig GRIPWOOD ook te werk gaat, het kan voorkomen dat je andere artikelen hebt ontvangen dan besteld of dat het artikel beschadigd is.

Stuur zo spoedig mogelijk en te allen tijde een e-mail naar onze Klantenservice of vul ons contactformulier in om de klacht door te geven. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Wij brengen je klacht bij de betreffende afdeling of leverancier onder de aandacht en streven ernaar je klacht binnen 3 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden. Het komt helaas voor dat onze reactie wat langer duurt, bijvoorbeeld vanwege de complexiteit van een klacht, maar zullen uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.

Navigeer naar: