FAQ

  • Categorieën
1. Persoonlijke gegevens opgeven

Om de bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u om enkele persoonlijke gegevens in te vullen.

Heeft u al een account bij GRIPWOOD? Log dan eenvoudig in met uw emailadres en wachtwoord. De gegevens hoeven dan niet opnieuw ingevoerd te worden.

Bestelt u voor het eerst, dan vragen wij u om een account aan te maken. Let op! Om bij GRIPWOOD te bestellen, moet je 21 jaar of ouder zijn.

2. Hoe weet ik dat ik veilig shop?

De website begint met https:// en niet met http://. De ‘s’ staat voor secure. Dit houdt in dat de website veilig is. Daarnaast kunt u een slotje in de adresbalk zien staan.

Persoonlijke gegevens worden beschermd doordat de pagina’s waarop de gegevens worden ingevuld of zijn in te zien, goed beveiligd.

3. Advies en hulp bij bestellen

Als u twijfelt over een product, kunt u uw muis over een product heen bewegen en toevoegen om te vergelijken met andere producten die u interessant vindt.

Advies en toepassng van de producten:

Informatie over het toepassen van de GRIPWOOD Cleaner, kunt u hier vinden.
Informatie over het toepassen van de GRIPWOOD Care, kunt u hier vinden. 
Informatie over het toepassen van de GRIPWOOD All-in-One, kunt u hier vinden.

4. Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, een bestelling die is geplaatst kan niet meer worden gewijzigd.
Heeft u iets verkeerd besteld? U kunt hiervoor contact opnemen met ons via het nummer 085-4014110 of mail info@gripwood.nl

5. Welke bezorgopties zijn er?

U kunt de bestelling in de winkel afhalen. Afhalen geschiedt alleen op afspraak.

Daarnaast kunt u de bestelling laten bezorgen door postNL in Nederland, Frankrijk, België en Duitsland.
De verzending hiervan is gratis vanaf €50,00 en anders €8,00.

6. Ik heb geen bevestiging gehad. Is mijn bestelling gelukt?

U kunt uw bestellingen terug vinden onder ‘Mijn bestelling’ in uw account.
Als u langer dan een uur geleden besteld heeft, geen bevestiging heeft ontvangen en u uw bestelling niet kunt terug vinden in uw account, neem dan contact op met de klantenservice. Wij zullen u zo goed mogelijk van dienst proberen te zijn.

7. Wat is de levertijd?

Een product dat we op voorraad hebben, wordt binnen 24 uur verzonden. U krijgt dan een mail. U ontvangt dit meestal één werkdag hierna. Houdt de Track&Trace in de gaten voor actuele informatie over uw pakket.

8. Hoe bestel ik bij GRIPWOOD?

- Plaats product(en) in de winkelwagen.

- Ga naar de winkelwagen rechts bovaan de pagina. Hier kunt u het desgewenst aantal artikelen wijzigen.

- Als u klaar bent met winkelen, klik op ‘Ga door naar afrekenen’.
- U kunt een bezorgadres invullen. Wanneer u een bezorgadres heeft opgeslagen in het adresboek in uw account, staat deze al ingevuld. Controleer deze.

- Kies een verzendmethode. U kunt de bestelling afhalen bij GRIPWOOD of de bestelling laten versturen met postNL.

- Kies een betaalmethode.

- Plaats uw bestelling

9. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij en de bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we u daarvan op de hoogte. Houd de Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

1. Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden met Track & Trace?

U krijgt bericht wanneer uw pakket verzonden is. De Track & Trace zal dan pas beschikbaar zijn.

2. Waar vind ik de bezorgstatus?

Voor het opvragen van uw PostNL bezorgstatus dient u in te loggen in Mijn Account. U kunt daar dan uw orderstatus opvragen. Indien uw bestelling reeds verzonden is, kunt u de status ook bij PostNL opvragen middels ‘Track and Trace’ in hetzelfde menu.

3. Wat is een traceercode?

U kunt uw bestelling volgen met een Track & Trace code. Zo kunt u zien wanneer de bezorger langskomt. Het is tevens ook een verzendbewijs. Als er iets misgaat, zien we met de Track & Trace code waar dit aan ligt.

4. Wie bezorgt mijn bestelling?

Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling te laten bezorgen, wordt dit bezorgt door postNL. Mocht u niet thuis zijn wanneer de bestelling bij u wordt aangeboden, dan wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden. Bent u dan wederom niet thuis, dan wordt er een kennisgeving bij u achter gelaten bij welk postkantoor u de volgende werkdag uw bestelling kunt afhalen.

5. Afhalen in de winkel

Een bestelling kan worden afgehaald bij GRIPWOOD. Dit geschiedt alleen op afspraak.
Bel naar 085-4014110 na het plaatsen van uw bestelling om een afspraak te maken.

6. Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Een bestelling wordt vanaf €50,00 gratis bezorgd.
Voor bestelling onder de €50,00 zijn de verzendkosten €8,00. Dit geldt voor zendingen in Nederland, Frankrijk, België en Duitsland.

1. Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

Lees hier meer over de algemene voorwaarden. 

2. Hoe beschermen jullie mijn privacy?

Wij vinden het belangirjk dat uw gegevens veilig zijn. Wij willen er daarom voor zorgen dat uw gegevens voortuderend veilig zijn.
Wilt u hier meer over weten? Lees hier meer over onze privacyverklaring.

3. Hoe geef ik een adreswijziging door?

Opgeslagen adressen zijn te vinden in het Adresboek in uw account.
U kunt hier een standaard factuur- en verzendadres opslaan. Ook is het mogelijk additionele adressen toe te voegen en/of opgeslagen adressen te wijzigen.

4. Hoe verwijder ik mijn account?

Jammer dat u uw account wilt verwijderen.
Als u dit wilt, kan dit hier.
De actie is onomkeerbaar, dus bedenk goed of u dit echt wilt.

5. Hoe kan ik uitloggen?

Door te klikken op het icoontje van een poppetje bovenaan de pagina, kunt u uitloggen.

6. Hoe kan ik inloggen?

Bovenaan de pagina ziet u een icoontje van een poppetje. Als u daarop klikt, verschijnt er een veld om u in te loggen. Hier kunt u zich ook aanmelden.

7. Hoe maak ik een account aan?

Heeft u nog geen GRIPWOOD account? Maak er hier één aan met uw naam en zelf gekozen wachtwoord. 

Wij raden u om aan uit te loggen nadat u de website heeft bezocht. Dit is voor uw eigen privacy en veiligheid, zodat een ander niet bij uw persoonlijke gegevens kan. Bovenaan de pagina kunt u uitloggen.

1. Hoe meld ik een artikelklacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gripwood.nl
Leidt dat niet tot een oplossing? Lees dan hier wat u het beste kunt doen

2. Hoe word ik terugbetaald?

Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

3. Waar kan ik het retourformulier vinden?

Het retourformulier kunt u hier vinden.
U dient de pagina uit te printen, in te vullen en het formulier met de bestelling te retourneren.

4. Hoelang geldt de garantie?

Voor accessoires geldt een garantie van 1 jaar.
Op GRIPWOOD-producten is geen garantie van toepassing.

5. Is retourneren gratis?

De verzendkosten van het retour zenden van de bestelling zijn voor uw eigen rekening.
Wanneer het pakket in goede orde is ontvangen door ons, worden de kosten van het pakket en de verzendkosten geretourneerd.

6. Hoe verzend ik mijn bestelling retour?

U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de verzendkosten van uw retour zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Vul het retourformulier in en print de pagina uit. U dient het ingevulde formulier met de zending die u retour wilt sturen, op te sturen. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@gripwood.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

7. Wat zijn uitzonderingen op retourneren?

Uitsluiting van het herroepingsrecht geldt voor de volgende producten.

Producten:
a. die verzegeld zijn. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar;
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
e. die snel kunnen bederven of verouderen;
f. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
g. voor losse kranten en tijdschriften;
h. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

1. Hoe weet ik of mijn betaling gelukt is?

Uw bestelling wordt direct verwerkt als u betaald heeft. Het kan echter even duren voordat de betaling zichtbaar is op het factuuroverzicht in uw account.
U kunt bij Mijn bestellingen in uw account kijken of de betaling verwerkt is.

2. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Het is mogelijk om te betalen met iDEAL of creditcard.